lördag 27 juni 2009

igår blev jag besviken för första gången i mitt liv...

över fotbollen... och sen kom jag att tänka på medan jag sprang och serverade folk som en galning, att fan det var bättre när jag inte brydde mig om fotboll för då blev man varken glad eller besviken utan ens lyckonivå behöll sin standard... Det gick dock över oväntat snabbt eftersom jag inte riktigt fick tid för mig själv då det var sjukt mycket att göra. Halvvägs in på kvällen lovade jag bort mig till frida för en utekväll, någon timme senare fick jag ett erbjudande om att värma någons säng, men när vi var klara 3 minuter i 2 var jag sjukt trött så jag tackade fint nej till båda och gick hem, detta för att vakna morgonen ensam med feber (tycka att det är tur att jag inte sovit hos den där "någon") och vara glad för att jag inte gick ut, ett bra val helt enkelt. inte nog med feber men jag kan knappt prata idag heller, måste hållt en väldigt hög ljudnivår igår... idag ska jag jobba så jag hoppas att febern försvinner och rösten blir användbar.

måste erkänna att jag tänkt på bubbleboy ovanligt mycket denna veckan, han kommer hem idag=)!...

Inga kommentarer: