fredag 26 juni 2009

värme!

igår kom värmen! det var sjukt skönt. låg på stranden med alex och frida i hela 5 timmar innan vi bestämde oss för att dra oss hemmåt, jag något sönderbränd... på kvällen blev det middag med mikks och hennes mamma, sjukt god mat och väldrigt trelvigt sällskap, skönt att hinna prata med mikks igen:). Senare åkte jag till råå med philip för att klättra på ett FORT (han insiterade att cementbiten kallades så) satt där och blev uppäten av småkryp så vi gick en runda i stället sen körde han mig hem. jag var sjukt glad igår av flera olika anledningar, kändes som allt flöt på och känslor jag borde ha haft av obehag och sorg kom aldrig vilket ju betyder att jag kommit över vissa saker och sen så har det blivit mycket prat med glen och i övrigt en jävligt trevlig kväll:)

idag har spenderats med en fika med martin varav en promenad och jävla massa tjat om att han visst ska bli läkare! senare bar det av till ett möte inför serbien som jag ser myhcket fram emot nu:) och efter 3 timmars möte, var jag trodde att jag skulle svimma av hunger redan efter 30 minuter, stack jag hem till philip fär vi var inom maxi, träffade farmor och farfar och senare avslutade med att titta på en film, love actually en riktigt söt en. Sen var det in om edel en runda vilket varade i en halvtimme och så lite talk med frida på en bänk och nu ska jag sova!:P

Inga kommentarer: