söndag 5 juli 2009

göteborg

göteborg var oväntat trevligt, trodde att det skulle bli en någorlunda udda upplevelse men det blev det absolut inte. började med liseberg, varav jag inte fattade hur jag en gång i tiden tyckte att karuseller var roliga eftersom jag mådde sämre än min syrra, och sen åkte jag för att shoppa med dan, återvända till liseberg och dra hem till dan vid 10 tiden. dan lärde emma åka rolerblades och sen satt vi uppe och pratade til 1 tiden varav vi somnade. jag kunde inte sova då det var sjukt varmt och sen för att vi fick en hel symfoni av flera fiskmåsar som bråkade utanför fönstret... blev lite sömn men vaknade dag nr 2 och gick och shoppade. träffade dan pappa och emma på mc.donalds och sedan åkte vi till saltöarna, en sjukt härlig upplevelse. (tror inte de heter så:S) Körde hem vid halv 10 för att hamna direkt hos emma. blev en del prat med grabbarna och emma och sen delade jag en lagom stor säng med martin, sov väldigt bra och vaknade bara till en gång mitt i natten och sen igen vid 11, sjukt nice:).

Inga kommentarer: