torsdag 4 juni 2009

grill och spontanövernattning

Eftermiddagen spenderades i mina lådor där jag slängde allt jag inte skulle ha nytta av om 1 år. eller det var teorin från början i alla fall... i sällskap av philip, gick detta väldigt enkelt och var dessutom på något sätt tillfredsställande då jag var väldigt glad när jag var klar. Därefter blev det en snabb dusch och så på med kläder och iväg för att handla. hittade faruk på ica som skulle handla kött och vi tog bussen tillsammans i sällskap av mikks till laröd för grillkväll ich därefter utgång. Det blev en massa god mat då jag slapp bränna mina spett eftersom någon annan "tillagade dem." Därefter blev det lite dricka, telefonsamtal, dansa, kramas, ligga i soffan, ännu mer kramas och där någonstans bestämde ajg mig att vi skiter i utgång och sover hos johanna. Ett smart beslut visade det sig! Det blev ligga i soffan och bli kliad i håret av martin och därefter prata med resterande som sov där, typ 10 pers. Sen blev det sängdax och eftersom jag sov med martin blev det sjukt varmt! Därför kunde jag inte somna, vilket gjorde att jag var uppe och gick och pratade med de som hållt sig vakna. Någon gång efter soluppgång efter massa prat somnade vi äntligen, i ca 2 timmar då männiksor satt och pratade onödigt högt vid 7 tiden. Joinade efter att tag sen blev det frukost och så hem och tvätta... Nu är allting rent! skönt=). Det var en himla mysig kväll, det är helt sjukt hur vissa människor kan stundtals göra en så glad, skönt.

Blev lite sova på etermiddagen, en film och ligga i sängen. Sen har ajg för första gången röstat, yey, eu-valet då så klart. Hunnit springa in i Alex och senare Frida och snart ska jag träffa philip en snabbis och så kommer Bubbleboy ner också en snabbis. Ikväll blir det middag på Oasen med RKUF och däreftere vid 10-tiden bär det av till Sundsvall för RÅM! Ska bli spännande, lite pirrigt faktiskt;).

Inga kommentarer: