måndag 22 juni 2009

söndagsmys eller sims

vid 12 tiden kom philip fram med världens ide., att sticka till väla och köpa sims! något jag absolut inte kunde missa!:D Så vi letade på elgiganten och siba för att till slut hitta de på onoff, sjukt lycka=)!

När vi väl kört hem från väla, fick jag beslutångest då jag lovat att träffa "någon" att träffa honom. Så det blev ett par sms hit och dit och till slut tog jag bussen till honom. Det blev tvtittande i soffan och en massa myspys för att senare också somna och vakna av att "någon" sittar på mig, vilket jag hatar, det blev lite uppläxning och sen tittade vidare på tv. vid 7 tog jag bussen hem för att sätta mig framför skype och sims. Pratade med philip och spelade i nflera timmar, något jag glömt var att äta, så det blev minimalt matintag igår, däröfr blir det pizza ikväll!:D Ska till råå och träffa upp emma, hennes släkt och några av hennes föräldrars vänner, för lite skitsnack, eller ja när det kommer till oss blir det ju lite mer;).

Imon blir det fotboll, U21 på olypia, varför? Jo för att jag nog börjat få ett litet intresse om det men också för att alex ville titta. Så det blir nog jag alex, frida och möjligen philip om han hittar biljetter, håller tummarna!

Inga kommentarer: