onsdag 17 juni 2009

lördagsångest?

nepp, tror inte det, även om jag inte vaknade i min egen säng så var det ändå okej. Fick inga ångestvågor över mig varken då eller senare. Senare blev det ännu mer sömn hemma varav jag skulle till ett jobb. där jag skulle servera ca 70 personer, på en försenad studentskiva. Det var sjukt svårt för mig att hitta stället och jag kom på att jag nog bör ha slått upp det på eniro med med tanke på att christian stressade mig för att hinna träffa mig i hela 13 minuter innan bussen kom hann jag aldrig. till slut hittade jag till en lokal som var väldigt fin! Någinstans på miatorp. Det blev en väldigt trevlig kväll med mycket springande men det visade sig vara hälften vuxna och hälften i min ålder, varav jag kände 2 killar. Fick därför en massa sällskap när jag diskade eller plockade och dessutom massa hjälp då jag misslyckats att supa de fulla, eller en av de i alla fall;P. En rupp grabbar på ca 7 pers stannade tills 2 tiden då städningen var klar eftersom alla gick vid ca 1. Sen när jag var någorlunda klar undrade de om jag inte skulle följa med på efterfest, med 7 okända killar det vill säga, och eftersom ajg är rädd för allt och alla sa jag att ne jag ska minsann hem till min flickvän, eftet det var de inte vidare intresserade.jag blev därefter hemkörd, smsade lite med philip såg lite på how i met your mother, som blivivt lite av en favorit, och somnade sött vid 3. Det var en trevlig dag utan någon som helst studentångest heller. skönt:)

Inga kommentarer: