fredag 19 juni 2009

grattis philip!

vaknade av världens konstigaste dröm som bara var helt knäpp 1 minut innan klockan ringde. smsade philip som var på väg till knutan och var lite smånervös så därför steg jag upp efter ca 6 timmars sömn, sprang in i duschen slängde på kläder och gick för att möta upp honom halv 12 på knutan. jag har sällan lyckats gå upp så snabbt...! pluspoäng till mig!:D
Kramade om honom ordentligt i 10 minuter varav jag gick hem för han åkte iväg till kph för att hämta sitt diplom=).
Senare träffade jag upp martin på mezo för lunch vilket ledde till att han följde med hem då det blåste för kallt för att vara ute. så vi la oss i sängen och tittade på grays. vid 2 gick han och jag hann ta ut en tvätt innan cornelia anlände. det blev 2 timmars skitsnack om allt och inget, inget vettigt iaf, många minnen från edel och en del bouding-hemlisar. den vänskapen är värd ett försök till åtminstonde:).
sen var det möta upp alex och gå och hämta emma, svänga förbi dunkers, köpa blommor, tappa bort smart case med körkort gå hem, duscha, vattna blommorna, ta ut tvätten och springa tillbaka till blomaffären 10 över 6 med världens panik över att de hade stängt. som tur var så hann jag precis, men shit vad jag behöver förbättra min kondition....!

hämtade upp alex, körde till väla varav vi yrade i en kvart om vart elgiganten låg, men vi hittade den till slut för att vidare yra i affären efter sims 3 som en 20 minuter senare visade sig vara slutsåld, resultat? Skitonödigt och lagom arg då en idiot nästan backade på mig med sin bil... Komma hem slänga på smink och skjorta och bli upphämtad av philip.

Det blev champange, himla god mat, vin, glass och jordgubbar med hans föräldrar och hans bror. Vi stt och pratade i ca 2 timmar vid bordet och sen gick jag och philip och gick en runda vid råå, himla mysigt även om jag frös ihjäl i philips tröja (som ha påstod vara väldigt varm....)

Det blev film och därefeter en del snack, han bror körde mig hem någon kvart innan 3. Sen var ajg tvungen att springa och betala parkering eftersom jag totalt glömt bort det...och så har det blivit lite msn med en gammal vän och nu börjar det bli dax att sova då jag antagligen lär vara uppe hela natten imon....!

Grattis till philip ännu en gång;) duktigt!:D

Inga kommentarer: