onsdag 27 maj 2009

Rhodos 09

Jaha, vad hände då? jo! Det var en väldigt tuff natt då vi gav oss av efter att ha jobbat och utan sömn. Både jag och frida slumrade till litegranna på flygplatsen för att äntligen sova lite bättre på flyget. Därefter möttes vi av en 35gradig hetta, jag klädd i jeans, perfekt! men det blev en AC-buss till hotellet, som var oväntat fin. Sen var det mat och lite så för att senare sova tidigt på kvällen. Dagen efter blev det upp och hoppa klockan 6 på morgonen då frida och alex bestämde sig att jaga mygg, i ca 1 timme. Sen drog vi till stranden redan vid 8....

- we would like to pee!
- No shit, fan, i mean paj
- Pay, pay, we would like to pay!

Vi trättnade rätt snabbt och gick hem varav vi åt lunch, sov, läste och åt gick lite på stan. sen var det middag och sova tidigt igen, varav jag tittade på film. Nästa dag hängde vi vid polen sen gick vi för att käka lunch, igen, och mötte fjortisgänget/ småläningarna. Några vi redan tidigare skapat ett hat mot på grund av sin höga musik efter klockan 10 förgående dagar. De visade sig vara rätt trevliga senare.
Visade sig också att hälften var kristna, troende sådana... Så det blev en del utekvällar med dem samt deeptalk med holy-boy. Andra benämningar var virgin-boy, skimpy, christian-boy, horny-boy, nacken, the bitch, the huy with the bitch, babbe 1 och babbe 2....

Det blev flest utekvällar på toxic, en barrunda, en ribar på pacha och rätt mycet av all-inclusive spriten vilket var mestadels vin för mig med sprite...=).

Det blev deeptalk en gång från 4-6 på stranden tills vi såg solupppgången sen blev det 2.5 timmars sömn för att inte sova igen på ca 60 timmar. Det var nog första gången jag kände att hjärnan stängde av sig själv litegranna, eller ja delar av den, sjukt läskigt. kom hem och sov i 13 timmar, skönt!:D

I helhet var det en mycket bra resa! trevligt att hinna umgås med alex och frida också och hinna gå varandra på nerverna:D... Men vi hatar iaf inte varandra ännu...