torsdag 16 juli 2009

jobb jobb jobb och mera jobb

kom hem i söndags då det blev ducha i 40 minuter och hänga med frida och alex ett tag. sen kom cong hit, antagligen sista gången man träffade honom eftersom han flyttade till finland i måndags. Tyvärr var jag nog inget roligt sällskap, tittade på tv varav jag somade 3 gånger och han bestämde sig att gå hem. Det var så sjukt skönt att vakna i en säng, mjuk skön säng med lagom temperatur. Sen har det varit jobb på haket sen dess varje dag varav kvällarna har spenderats med philip och en med simon och frida. De stannade till 4 och drack te och åt gammalt godis och så tittade vi på roliga bilder tills jag skickade hem de pga sömnbrist... Idag har jag städat det mesta och tvättat och om en timme ska jag vara på jobb. Så det är tvätta klart och dusch tills dess! ikväll blir det nog till att promenera en runda med philip skulle jag gissa på:)

Inga kommentarer: