måndag 1 juni 2009

underbara måndag

Gick faktiskt till skolan imorse, cred till mig! vilket visade sig att et var onödigt då vi inte hade några lektioner. fick reda på en del betyg, vissa bättre än andra men men... Har så mycket positiv energi att jag inte ens kan må dåligt för det. lite småsynd faktiskt. Sen drog jag och alex en runda på stranden för att promenixa lite, varav vi träffade rtj-folk och fastnade där ett tag. hem snabbt och byta om och så bar det av till en killkompis. efter att ha sovit ett tag och vaknat av skrikande barn utanför fönstret bestämde jag mig åter igen att inte ha barn... Sen rullade vi rundor i sängen brottade ner varandra och återväckte en hel del minnen och känslor. resultat? sjukt roligt och lite småmysigt. Vi mobbade ihjäl varandra och käkade jordgubbar. tror sällan vi lyckats ha så kul ihop faktiskt, skönt.. Sen körde han mig hem då det var meningen att grilla, men det blev inte av så nu ligger jag i sängen och väntar på att oliver ska höra av sig, tror det blir film ikväll.
något jag ser fram emot är att börja jogga, dock måste jag bli av med min förkylning först då jag fortfarande, en vecka senare, har ont i halsen, hostar och är lite småtäppt emellanåt. för övrigt är det skönt att sommaren har lyckats hitta hit!=D

för att vara måndag, är detta en jävligt bra dag, fast å andra sidan har vi ju inte haft enelska c imorse....=P

och han sa ju faktiskt att han tyckte om mig, ex antal år för sent men det var skönt att höra... dessutom lovade han att inte släppa taget och jag trodde faktiskt på honom. Tror jag är lite smålycklig faktiskt, det här har jag väntat på sååå länge...
men den som väntar på nått gott.......

Inga kommentarer: