onsdag 13 maj 2009

bra

jag måste bekänna att jag och Philip har från första början haft intima och väldigt personliga diskussioner som har mynnat ut i allt mellan himmel och jord, exempelvis religon, ekonomi eller andra hemtentor jag haft. med hjälp av honom har jag sett allt plugg på ett positivare sätt och ännu inte hamnat i ett stresstillstånd. En annan sak är att jag känner att jag får ut mina känslor, så jag kan bli av med dessa, speciellt angående n, och jag tror att om philip inte hade varit där så hade jag överbelastat frida och alex eller emma och de har också massor att göra, eller så hade jag hållt allt för mig själv, mindre bra. våra samtal blir därför bearbetande vare sig vi vill eller inte och det känns väldigt skönt, trors att det är skrämmande att jag låtit en person komma på pass nära inpå på endast en vecka, men jag litar på honom. mer än jag antagligen hade frväntat mig och jag blir också mycket mer positiv via honom. dels blir jag ju som sagt av med mina negativa tankar och känslor men också därför att han är en sån upppiggande människa. sovit sisådär 6 timmar i snitt en hel vecka och jag är inte sängliggande, i alla fall inte ännu...=)

det känns som vi har varit vänner i en hel evighet
(även om det låter länge)

Inga kommentarer: